Ubercart értesítő mail az adminnak

frozen képe

Sziasztok!

Az UC admin értesítőjével van gondom. Amikor vásárol valaki az adminnak megy egy email, hogy ki mit milyen kóddal, mennyiért vásárolt stb. (admin invoice) Ez rendben megy is ám amikor megkapja az admin a levél fejlécében ez áll:

"Webshop Neve"@szolgaltato.hu ellentétben a beállított [email protected]- val.

Ebben a formában nyilván a legtöbb szűrő SPAM-nak nyilvánítja, azon túl, hogy ronda is.
Minden egyéb rendszerüzenet tökéletesen működik.
Beszéltem a szolgáltatóval és azt mondta, valszeg az UC modulban lesz vmi. Eddig nem találtam értelmes magyarázatot a jelenségre, és mielőtt széttúrnám a modult, szeretném kérdezni, hogy volt-e már valakinek hasonló problémája?

Átnéztem az adabázist is, és ilyen bejegyzés sehol sincs. A szolgáltató domain-je sehol nem szerepel. Miért is szerepelne...

Üdv

Drupal verzió: 
Ave képe

Nálam ez jól működik.

A Bolt beállításnál a mail cím alatt van egy lehetőség:

A bolt nevének megjelenítése az e-mailek feladó sorában.
May not be available on all server configurations. Turn off if this causes problems.

Nézd meg a nálad lévő beállítást. Ha be van jelölve, próbáld ki kikapcsolva.

0
0
frozen képe

az első, amit kikapcsoltam, de sajnos nem ez a megoldás.

0
0
Ave képe

Nekem 4 különböző helyről is jól jönnek meg a mailek, így azt gondolom nem a modult kellene széttúrni. Próbáld ki más tárhelyen.

0
0
frozen képe

tárhelyen van a cucc. Normális szolgáltatónál. Ám mindenképp megpróbálom egy másik helyről is hátha...

Köszi.

0
0
James53 képe

"levél fejléce" alatt.?
Csakmert a normálisabb levelezőklienseknél (pl. Thunderbird) látszik egyrészt a "küldő", ami mindig a domainnév@szolgáltató(szerver)neve. Gyanítom ezt látod Te is a levél "fejlécében", deez mellett kéne lenni egy olyannak, hogy "feladó", ahol viszont az általad a UC-ban megadott címnek kell szerepelni.

Az üzenetszűrést (vagy a spam szűrést )általában a feladóra szoktuk beállítani, így nem kéne gondnak lennie, hisz az az általad beállított e-mailcím kéne, hogy ott legyen . De sajnos ez nem minden usernek evidens és énis láttam már olyat, hogy rosszul állította be a szűrőt.

Sőt ha valami külön hirlevélküldővel küldesz tömeges üzeneteket, ott vagy 30-40 szerver is gondoskodhat a kiküldésről, így ha a "küldőre" szűr és legközelebb másik szerverről megy ki az e-mail, akkor bizony megint a kukában végezheti a levél...

Lehet érdemes a webshopba betenni egy helyes szöveges spam szűrő beállítást bemutató pdf-et!

0
0

- Szabó Gábor -

"Előre minden élharcos, akinek a jelmondata az, hogy - amég élsz, alkoss"

frozen képe

feladó "Webshop Név"@szolgaltato.hu
címzett [email protected]
dátum 2010. március 24. 19:04
tárgy Új rendelés
küldő szolgaltato.hu

Ez egy gmail-os fiókból van de notes/ms outlook ugyanez

Egyébként minden más (hírlevél, rendszerüzenet) tökéletesen megy, a beállított email cím jelenik meg.

Üdv

0
0
Ave képe

Próbáld ki az SMTP Authentication Support modult
http://drupal.org/project/smtp

0
0