Sziasztok!
Az UC admin értesítőjével van gondom. Amikor vásárol valaki az adminnak megy egy email, hogy ki mit milyen kóddal, mennyiért vásárolt stb. (admin invoice) Ez rendben megy is ám amikor megkapja az admin a levél fejlécében ez áll:
"Webshop Neve"@szolgaltato.hu ellentétben a beállított [email protected]- val.
Ebben a formában nyilván a legtöbb szűrő SPAM-nak nyilvánítja, azon túl, hogy ronda is.
Minden egyéb rendszerüzenet tökéletesen működik.
Beszéltem a szolgáltatóval és azt mondta, valszeg az UC modulban lesz vmi. Eddig nem találtam értelmes magyarázatot a jelenségre, és mielőtt széttúrnám a modult, szeretném kérdezni, hogy volt-e már valakinek hasonló problémája?
Átnéztem az adabázist is, és ilyen bejegyzés sehol sincs. A szolgáltató domain-je sehol nem szerepel. Miért is szerepelne...
Üdv
Értesítő mail
Nálam ez jól működik.
A Bolt beállításnál a mail cím alatt van egy lehetőség:
A bolt nevének megjelenítése az e-mailek feladó sorában.
May not be available on all server configurations. Turn off if this causes problems.
Nézd meg a nálad lévő beállítást. Ha be van jelölve, próbáld ki kikapcsolva.
Ezt volt
az első, amit kikapcsoltam, de sajnos nem ez a megoldás.
Nekem 4 különböző helyről is
Nekem 4 különböző helyről is jól jönnek meg a mailek, így azt gondolom nem a modult kellene széttúrni. Próbáld ki más tárhelyen.
Nem free
tárhelyen van a cucc. Normális szolgáltatónál. Ám mindenképp megpróbálom egy másik helyről is hátha...
Köszi.
Mit értesz a
"levél fejléce" alatt.?
Csakmert a normálisabb levelezőklienseknél (pl. Thunderbird) látszik egyrészt a "küldő", ami mindig a domainnév@szolgáltató(szerver)neve. Gyanítom ezt látod Te is a levél "fejlécében", deez mellett kéne lenni egy olyannak, hogy "feladó", ahol viszont az általad a UC-ban megadott címnek kell szerepelni.
Az üzenetszűrést (vagy a spam szűrést )általában a feladóra szoktuk beállítani, így nem kéne gondnak lennie, hisz az az általad beállított e-mailcím kéne, hogy ott legyen . De sajnos ez nem minden usernek evidens és énis láttam már olyat, hogy rosszul állította be a szűrőt.
Sőt ha valami külön hirlevélküldővel küldesz tömeges üzeneteket, ott vagy 30-40 szerver is gondoskodhat a kiküldésről, így ha a "küldőre" szűr és legközelebb másik szerverről megy ki az e-mail, akkor bizony megint a kukában végezheti a levél...
Lehet érdemes a webshopba betenni egy helyes szöveges spam szűrő beállítást bemutató pdf-et!
- Szabó Gábor -
"Előre minden élharcos, akinek a jelmondata az, hogy - amég élsz, alkoss"
A levél így kezdődik:
feladó "Webshop Név"@szolgaltato.hu
címzett [email protected]
dátum 2010. március 24. 19:04
tárgy Új rendelés
küldő szolgaltato.hu
Ez egy gmail-os fiókból van de notes/ms outlook ugyanez
Egyébként minden más (hírlevél, rendszerüzenet) tökéletesen megy, a beállított email cím jelenik meg.
Üdv
Próbáld ki az SMTP
Próbáld ki az SMTP Authentication Support modult
http://drupal.org/project/smtp