Sziasztok!
Az a gondom lenne hogy ha valaki rendbel az oldalon (ubercart modullal) akkor nem küld visszajelző emailt a rendelésről az ubercart modul.. Mi lehet a gond?
Előre is köszönöm!
Melyik modulhoz, modulokhoz kapcsolódik a téma?:
Drupal verzió:
Fórum:
Megfelelő beállítások mellett
Megfelelő beállítások mellett nem szokott gond lenni a visszaigazoló levél kiküldésével, nézd meg jó-e az e-mail cím, beállítás stb., a drupal egyéb módon (pld contact modul) tud-e levelet küldeni, ha így sem megy akkor szerver probléma lehet.
Kétszer ment valami miatt,
Kétszer ment valami miatt, bocs
Rendben köszi a tippet!
Rendben köszi a tippet! Megpróbálom a contact modullal
Úgy pedig küld emailt.. Akkor
Úgy pedig küld emailt.. Akkor itt valami rossz beállitás lesz? Mert igazság szerint annyira nem értek ehhez a modulhoz..
Nézd meg, milyen e-mail cím
Nézd meg, milyen e-mail cím van megadva az admin/store/settings/store oldalon. Az itt megadott mailcímre küldi a visszaigazoló leveleket.
ÉS ha oda nincs megadva
ÉS ha oda nincs megadva semmilyen email cim? Az lehet a hiba megoldása hogy be kell irni a saját email cimet?
:)) Igen, oda írd be azt a
:)) Igen, oda írd be azt a mailcímet, ahová szeretnéd a webshopból jövő leveleket megkapni.
Köszi a segitséget :))
Köszi a segitséget :))
Ubercart visszaigazoló e-mail
Üdvözlök mindenkit!
A vevőnek elküldött visszaigazoló email szövegét hol lehet módosítani?
Előre is kösz szépen!