Sziasztok!
Az itt látható űrlap tervét mivel lehetne szépen elkészíteni drupalban? Van erre modul? Mert úgy látom a webformmal csak jól átdolgozva lehetne megoldani. A kérdőív is elég kesze-kusza, de hát ha ezt kérik mit lehet erre mondani?
Üdv,
Szabó Gábor
Melyik modulhoz, modulokhoz kapcsolódik a téma?:
Drupal verzió:
Fórum:
Tényleg elég bonyolult
Tényleg elég bonyolult kérdőív, de nem webform kell hozzá, hanem külön tartalomtípus + CCK. A Conditional Fields modullal megcsinálhatod, hogy az egyes mezők értékeitől függő opciók csak akkor jelenjenek meg, amikor kell.
----
Rájöttem, miért kérdezek olyan ritkán a drupal.hu-n. Amíg szedem össze az infokat a kérdéshez, mindig rájövök a megoldásra.
Tényleg bonyolult ....
Szia Gábor, csak véletlenül találtam meg a témádat és Drupalos kezdőként semmit nem tudok szakmailag tanácsolni.
Egy érdekes dolgot viszont cégtulajdonosként, marketingben és CRM-ben járatosként látok : meg akarják spórolni a személyes kiszolgálást, mert gyenge az ügyfélszolgálatuk. Ezt a témát kultúráltan egy wordben elkészített nyomtatvány kitöltésével el lehet intézni web nélkül egy az egyben üzleti találkozón. (a linken levő doc fájlra gondolok kinyomtatva pl.)
Mi a céges ügyviteli rendszereink fejlesztésénél fel szoktuk ilyen dolgokra hívni a figyelmet, mert szerintem nekünk, mint informatikusoknak felelősségünk is van az elkészített rendszer használhatósága szempontjából. Véleményem szerintem le kellene erről beszélni őket, mert nem vezet a megoldás hosszú távon sehova. Ezt majd 30 év tapasztalata mondatja velem. A szabály egyszerű, ha az üzletkötőt/tanácsadót mint embert és kapcsolatot kiveszed a folyamatból akkor a vevő előbb utóbb eltűnik. A dologhoz egy szakkönyvet is javaslok először talán neked, hogy felkészült lehess : dr. Erdei Magdolna : Öfelsége az Ügyfél avagy CRM a gyakorlatban - Bagolyvár kiadó. Másképp fogod látni az ilyen "fontosnak látszó" feladatokat, és még talán a tanácsaidon is el fognak gondolkodni... Először nem lesz könnyű, abban biztos vagyok, azonban az ügyfélcentrikus beállítottságod ebben hatalmas segítségedre lesz.
Remélem talán egy más nézőpont is segít valamiben neked. Ha gondolod, irj és mondok tapasztalati dolgokat ilyen témában.
És végül, azt gondolom ezt valahol te is érzed, mint ügyvezető :
" A kérdőív is elég kesze-kusza, de hát ha ezt kérik mit lehet erre mondani? "
Hááát, lehet hogy a fentieket ...
Szép estét és jó munkát kívánok neked - Németi Vilmos Budapest.
Németi Vilmos - méregzöld kezdő Drupal-os
köszönöm
Köszönöm a hozzászólásokat, a modul- és a könyvajánlót.
Kiváncsi vagyok a folytatásra
Szia Gábor, jó reggelt, kiváncsi vagyok mi a véleményed a könyvben említett szemlélet módról, ha esetleg van kedved, majd írd meg. Nekem egy hatalmas jobb horog utáni érzésem volt első pillanatra, azután kezdtem megérteni az írót. És a végén még személyesen is volt szerencsém vele a témával kapcsolatban szakmai találkozókat szervezni.
Szép napot és jó munkát kívánok neked, üdvözlettel :
Németi Vilmos - méregzöld kezdő Drupal-os