Szervusztok!
Ez leginkább egy (sőt akár két) koncepcionális kérdés lenne: Egy pályázatok benyújtását támogató oldalon dolgozom.
Az egyik gondom, hogy ugyanaz a pályázati vagy a bírálati űrlap egyik évről a másikra változhat valamennyit. Nyilván a korábbiaknak változatlanul elérhetőnek kell lenni. Van-e ennek kezelésére (tehát tulajdonképpen az űrlapok verziózására) valamilyen bevett gyakorlat? Pl. van-e értelme új "pályázat" vagy "bírálat" tartalomtípust létrehozni, ha módosulnak az adatlapok? Vagy ugyanazon tartalomtípusban új mezőket létrehozni és a a már nem szükségeseket valahogy (pl. conditional fields, field premission) elrejteni?
A másik, ehhez kapcsolódó gondom az adatok verzióira vonatkozik. Tehát ha egy személy több évben is pályázik, de valamilyen olyan adata (pl. a neve) megváltozik, amit logikailag az ő profiljában, nem a pályázati adatlapon kellene tárolni, azzal mi a teendő?