Üdv!
Számítástechnikai szervizünkben szeretnék megvalósítani egy munkalap rendszert a drupal segítségével,korábban már használtam Mantis rendszert, amit sikerült teljesen jól személyre szabnom, viszont most szeretném ha ezt a szerepet is a weboldalunk látná el. Persze tisztában vagyok azzal is, hogy ezt megoldhatnám teljesen alapvető modulokkal is (ha nem lesz rá nagyon célmodul akkor ezt fogom csinálni) de előtte gondoltam körbe kérdezek itt, hátha valaki tud nekem mondani egy jó modult. Böngésztem a drupal.org ot, ott igazából nekem maga a projecteknél használt issues rendszer tetszett meg, de lehet, hogy van annál sokkal célravezetőbb megoldás is. Segítségeteket előre is köszönöm.
Drupal verzió:
Fórum:
Support Ticketing System
A http://drupal.org/project/support modult elvileg erre találták ki. (Nem ismerem közelről.)
Nagy Gusztáv
Köszönöm, megvizsgálom és
Köszönöm, megvizsgálom és jelentkezem, hogy milyen tapasztalatokat szereztem vele.
Hasznos lehet
Hasznos lehet: http://nevergone.hu/blog/120616/projekt-managment-eszkozt-keresek
Választ szeretnél? - Új kérdés, új téma - Tesztoldal - Trollkezelés - Frissítés
Nagyon köszönöm mindkettőtök
Nagyon köszönöm mindkettőtök válaszát Nevergone részéről a kis listát nagyon hasznos kis cikk, Nagy Gusztáv részéről pedig a választást, hiszen személy szerint is ezt tartom a legjobban működő ticket modulnak. Végigmentem a listán én is, de a lista tagjai közül lehet, hogy az én ügyetlenkedésem miatt, vagy valóban a modulok rossz leírása alpha/beta állapota miatt, rengeteg bosszúságot okozott, mint örömet. Nem azt mondom, hogy a support modulnak nincs hova még fejlődnie, de amire nekem kell arra tökéletes, kiválóan tudom rajta kezelni szervizelendő termékeket :)
Egyedül amit kicsit hiányoltam belőle az, hogy nem tud több "állapotot" a munkafolyamatra, illetve erre nincs is lehetőség, hogy bővítsük a listát, de minden egyéb részről megfelelően működik.