Drupal7-ben Ubercart-ot használva elkészítettem egy webshopot.
A webshop kiválóan működik, csak egy problémám van vele:
A rendelés leadásakor a vásárlónak küldött visszaigazoló email az email tartalmát "egybe öntve" jeleníti meg (szóközök nélkül, hely kihagyása nélkül) a vásárló email címén.
Már mindent megpróbáltam ami eszembe jutott, hogy hol tudnám ezt megoldani, de a megoldás nem jön össze...
Drupal6-ban ez alapból benne volt a rendszerben, ott hozzá sem kellett nyúlni...
Nagyon sokat szenvedtem már a problémával, előre is nagyon szépen köszönöm a válaszokat.
Melyik modulhoz, modulokhoz kapcsolódik a téma?:
Drupal verzió:
Fórum:
Szia. A rendelés
Szia. A rendelés visszaigazolás UC3 alatt a uc_order/templates/uc-order-customer.tpl.php template alapján megy. Ez egy html táblázat lényegében. A sminkedbe másolva tudod módosítani. Bár az hogy egybeöntve küldi az érdekes, valószínűleg nem html formátumba küldi ki, mailsystem és mimemail modulok fel vannak telepítve?
Nálam is ez van (vagy nem?)
Ugyan ez a problémám, de nem a rendelés visszaigazolására érkező levéllel, hanem a rendelés állapotváltozásáról érkező levél jön "egybe öntve". Nekem fel van telepítve a két modul, be van állítva, de az állapotváltozásról érkező e-mailt nem találtam sehol, csak a nyelvi fordításoknál, amikor rákerestem a szövegre. Beírtam a magyar fordítást, de ott nem vesz figyelembe semmilyen tag-et, pedig az eredeti angol szövegben sincs formázás, az mégis szépen sorokra tördelve jelenik meg. A beírt fordítás meg bármit írok át, nem akar "tördelődni". A uc_order/templates/uc-order-customer.tpl.php file-ban szerintem nem az állapotváltozás értesítő található, csak a vásárlás visszaigazoló "számla". Gyanítom, hogy az indító post is az állapotfrissítés értessítőre vonatkozik. Ha nem, akkor bocs a tévedésért. Azért ettől függetlenül boldog lennék, ha valaki tudna megoldást találni az állapotfrissítésről érkező levél formázására.