Ubercart rendelési email

csnarnold képe

Drupal7-ben Ubercart-ot használva elkészítettem egy webshopot.
A webshop kiválóan működik, csak egy problémám van vele:
A rendelés leadásakor a vásárlónak küldött visszaigazoló email az email tartalmát "egybe öntve" jeleníti meg (szóközök nélkül, hely kihagyása nélkül) a vásárló email címén.
Már mindent megpróbáltam ami eszembe jutott, hogy hol tudnám ezt megoldani, de a megoldás nem jön össze...
Drupal6-ban ez alapból benne volt a rendszerben, ott hozzá sem kellett nyúlni...

Nagyon sokat szenvedtem már a problémával, előre is nagyon szépen köszönöm a válaszokat.

Melyik modulhoz, modulokhoz kapcsolódik a téma?: 
Drupal verzió: 
makikaki képe

Szia. A rendelés visszaigazolás UC3 alatt a uc_order/templates/uc-order-customer.tpl.php template alapján megy. Ez egy html táblázat lényegében. A sminkedbe másolva tudod módosítani. Bár az hogy egybeöntve küldi az érdekes, valószínűleg nem html formátumba küldi ki, mailsystem és mimemail modulok fel vannak telepítve?

0
0
Lesbat képe

Ugyan ez a problémám, de nem a rendelés visszaigazolására érkező levéllel, hanem a rendelés állapotváltozásáról érkező levél jön "egybe öntve". Nekem fel van telepítve a két modul, be van állítva, de az állapotváltozásról érkező e-mailt nem találtam sehol, csak a nyelvi fordításoknál, amikor rákerestem a szövegre. Beírtam a magyar fordítást, de ott nem vesz figyelembe semmilyen tag-et, pedig az eredeti angol szövegben sincs formázás, az mégis szépen sorokra tördelve jelenik meg. A beírt fordítás meg bármit írok át, nem akar "tördelődni". A uc_order/templates/uc-order-customer.tpl.php file-ban szerintem nem az állapotváltozás értesítő található, csak a vásárlás visszaigazoló "számla". Gyanítom, hogy az indító post is az állapotfrissítés értessítőre vonatkozik. Ha nem, akkor bocs a tévedésért. Azért ettől függetlenül boldog lennék, ha valaki tudna megoldást találni az állapotfrissítésről érkező levél formázására.

0
0