Sziasztok!
A cégemben a weboldalt úgy szeretném összehozni, hogy a drupal a lehető legtöbb szükséges funkciót ellása. Alapvetően 3 részre osztanám az oldalt. Látogatói, ügyfél, belső céges kommunikáció
Látogatói: bemutatkozó weboldalt láthat, hírekkel, szolgáltatásokkal
Ügyfél: Láthatja a saját adatait, szolgáltatás lejáratát és igénybe vett szolgáltatásokat, valamint egy ügyfél fórumot ahol viszont csak azokat a szálakat ami közte és az ügyintézők között zajlik.
Belső céges kommunikáció: Ügyintézők rögzíthetik az ügyfeleket, a hozzájuk tartozó szolgáltatásokat annak lejártját, számlákat fűzhetnek hozzájuk amit utána a felhasználó láthat a saját adatainál.
Már kezd bennem kikörvonalazódni hogy is kellene, de előtte kiváncsi lennék hogyan fognátok neki, legoptimálisabban. Modulok és egyéb praktikák érdekelnének.
Köszönöm előre is.