Ckeditor méretezése

Rower06 képe

A problémám az lenne,hogy a hozzászólásokhoz engedélyeztem a CK,editort de az túl széles és belelóg az oldalsávba, illetve hosszú is.Hogy tudnám átméretezni,az eredeti hozzászólás doboz méretére?

Melyik modulhoz, modulokhoz kapcsolódik a téma?: 
Drupal verzió: 
Rower06 képe

0
0

Kezdő vagyok, de tanulni akarok!!!

Köszönöm mindenkinek a segítségét és a türelmét :)

aksza képe

Vegyél le gombokat belőle.

1
0
Rower06 képe

Már próbáltam,de az nem befolyásolja,mert a gombok több sorban is elhelyezkedhetnek.esetleg vmi css megoldás?

0
0

Kezdő vagyok, de tanulni akarok!!!

Köszönöm mindenkinek a segítségét és a türelmét :)

csakiistvan képe

CSS persze, link van?

0
0

Drupal full-stack developer at Wunderman Thompson Budapest

Rower06 képe

0
0

Kezdő vagyok, de tanulni akarok!!!

Köszönöm mindenkinek a segítségét és a türelmét :)

csakiistvan képe

nem a css file kell, hanem az url ahol élőben meg lehet nézni

0
0

Drupal full-stack developer at Wunderman Thompson Budapest

Rower06 képe

0
0

Kezdő vagyok, de tanulni akarok!!!

Köszönöm mindenkinek a segítségét és a türelmét :)

aruna képe

firebug-al width:100% -ról 98% -ra.

Szerintem, ha ezt a css szabályt berakod a sminkedbe, jó lesz:

span#cke_edit-comment-body-und-0-value.cke_skin_kama {
	width: 98%;
}

Nézd meg a firebug-ot, hogy működik, elég könnyű vele ezeket a hibákat lokalizálni.

0
0
Sk8erPeter képe

Mondjuk ezt érdemes lehet inkább megadni a CKEditor saját admin-felületén, Drupal 7 esetén a cím profiltól függően
pl. az Advancednél:
/admin/config/content/ckeditor/edit/Advanced
vagy Fullnál:
/admin/config/content/ckeditor/edit/Full

"EDITOR APPEARANCE" részen belül az "Editor width" szekció az érdekes ("Editor interface width in pixels or percent. Examples: 400, 100%.")

1
0
Sk8erPeter képe