Adatbázis megadása

dhegedus88 képe

Eléggé kezdő vagyok, minimális html és php tudással vágok neki a drupalnak és weboldalamnak.
Ott akadtam el, hogy 3 napja felraktam a drupal-t hogy kipróbáljam, xampp-al, localhost-on el is játszadoztam vele.
Aztán 2 napja megkaptam a webszolgáltatótól az emaileket, jelszókkal minden és a baj ott kezdődött hogy a Drupal csak símán elöjött bejelentkezési oldalával installálás nélkül és most ott tartok hogy valószínűleg nincs beállítva adatbázis, vagyis ha van, akkor még az amit a localhost-on létrehoztam. (ha ilyen lehet)
Mindent leszedtem a gépről és egy teljesen új drupal mappát csináltam. Semmi.
Próbáltam újrarakni a drupalt, de nem engedi.
Átírtam a settings.php-ben egy helyen, így:

* For a single database configuration, the following is sufficient:
* @code
* $databases['default']['default'] = array(
* 'driver' => 'mysql',
* 'database' => 'db28032_ifresco',
* 'username' => 'admin',
* 'password' => '*****',
* 'host' => 'localhost',
* 'prefix' => 'main_',
* 'collation' => 'utf8_general_ci',
* );
* @endcode

De arra is gondoltam, hogy nem ennél a parancssornál kellett volna átírni vagy még valamit megadni?

Sajnos már az elején el vagyok keseredve, remélem el tudjátok valahogy magyarázni, hogy értsem. A oldalam /drupal-os felülete bejön szépen, tudok állítgatni mindent, de az élő oldalon még mindig a webszolgáltató reklámja van.

Előre is nagyon köszi,

Dóri

kotaszlilla képe

Ezt a mondatot hogy érted?

„Aztán 2 napja megkaptam a webszolgáltatótól az emaileket, jelszókkal minden és a baj ott kezdődött hogy a Drupal csak símán elöjött bejelentkezési oldalával installálás nélkül és most ott tartok hogy valószínűleg nincs beállítva adatbázis, vagyis ha van, akkor még az amit a localhost-on létrehoztam. (ha ilyen lehet)„

Felmásoltad a localhostról a drupal telepítésed filejait a szolgáltatóhoz?

Ha igen, akkor hogyan hoztad létre hozzá az adatbáztist?