6.20-ról 7-esre frissítés - probléma

X-GameR képe

Sziasztok!
Az alábbi lenne a problémám:
Már régóta Drupal felhasználó vagyok, eddig mindig a 6-os verziót használtam. Most, hogy kijött a 7-es, gondoltam frissítem. Lehet, hogy nem úgy kellett volna csinálnom, ahogyan csináltam, de letöltöttem a drupal.hu-ról a Drupal-t, feltöltöttem FTP-re, és íme:
www.hs-clan.x-gamer.hu
Most így utólag azt mondom, hogy az is jó hogyha a 6-os marad, csak hogyan hozhatom helyre. De a legjobb lenne, ha sikerülne a 7-est.

Válaszotokat előre is köszönöm!

Drupal verzió: 
X-GameR képe

Tudjátok mit? Inkább visszarakom az eddigi, 6.20-as Drupal-t. A jelenlegi D7-es hibaüzenetről pedig készítek egy screenshotot, feltöltöm, és ide belinkelem. Amíg rá nem jövök, hogy mi lehetett a gond, addig maradok a megszokott 6-osnál.

0
0

X-GameR

gazsesz képe

0
0

Gazsesz

X-GameR képe

OK, elolvastam, írtad hogy a kezdőknek a 6-ost ajánlod. De kb. 5-6 éve használom a Drupalt, kezdő vagyok?
Azért köszi a segítséget!

0
0

X-GameR

aries képe

A kiegészítő modulokat, sminkeket is frissítetted?

0
0
szantog képe

Minden rosszindulat nélkül: ebből kiindulva a válasz igen.

0
0

----
Rájöttem, miért kérdezek olyan ritkán a drupal.hu-n. Amíg szedem össze az infokat a kérdéshez, mindig rájövök a megoldásra.

gazsesz képe

Számodra nem a lényeget vetted ki.
A tapasztalatok az, amire gondoltam, ami ehhez a topichoz passzol.
Nekem a d6-ban triviális és egyszerű feladatok megoldása nem sikerült és olyan problémákba ütköztem bele, amire a do-n sem kaptam választ.
A mondást biztos ismered: Ha rám hallgatsz, azt csinálsz amit akarsz. :)

love-peace-drupal

0
0

Gazsesz

nevergone képe

De kb. 5-6 éve használom a Drupalt, kezdő vagyok?

Ne vedd rosszindulatú megjegyzésnek, de az. Ez nem az időn múlik, ha sokat olvasol róla, használod, alakítgatod, akkor majd ez is változni fog. :)
http://drupal.hu/node/12660
http://drupal.hu/node/12670

0
0
X-GameR képe