Közzéteszi magát a csibész

ggondos képe

Kedves Drupalos Kollégák!

Új regisztrálként üdv Mindenkinek!

Egy kis segítséget szeretnék kérni épülgető honlapommal kapcsolatban.
Egy ideje valami miatt nem tudok rejtett nodeokat létrehozni. Kiszedem a közzétéve pipát, és mentés közben bepipálja magát.
Drupal 7-ben építem.
A tartalomtípusoknál be van állítva, hogy az új fájlok automatikusan rejtettek legyenek, ezt mégsem veszi figyelembe. Nem tudom mi lehet az oka, de jó lenne, ha nem kellene egyből látható node-ban dolgoznom.
Mivel kezdő vagyok, lehet, hogy valamit be/elállíttottam, pl. trigger?, mi hathat erre? De az is lehet– tán kicsit valószínűbb, hogy valamelyik modullal akad össze valami?!
Köszönöm, ha tud valaki segíteni!

üdv

Gábor

Drupal verzió: 
nevergone képe

Szerinted, ha el szeretnék gondolkodni a problémád lehetséges okain, milyen lényegi információkat tudhatnék meg a témaindító bejegyzésedből? Szerinted milyen információk megosztásával tudnál hozzájárulni ehhez a folyamathoz? :)

0
0
ggondos képe

Hát több információm nincs sajnos.

De nem biztos hogy értem, hogy mire próbálsz rávezetni :-) Remélem jó helyre írtam, ami keveset írtam.

Esetleg még azt tudnám felsorolni, hogy milyen modulok vannak telepítve?
köszi
Sorry
G

0
0
nevergone képe

„Esetleg még azt tudnám felsorolni, hogy milyen modulok vannak telepítve?”

Igen, ez pl. egy olyan fontos információ, amit már érdemes lett volna a témaindítóban elhelyezni, akár verziószámokkal együtt. Sőt, a Drupalnak is van verziószáma.

Próbáltad a hibát többféle böngészővel és az alapértelmezett Bartik sminkkel is reprodukálni?

0
0
ggondos képe

Köszi a tippet, kipróbáltam, sajnos a Bartik alatt is fennáll a hiba.
Explorer, Firefox, Chrome alatt ugyanúgy.

Bemásolok ide adatokat, hátha:

Drupal 7.23
Adatbázis frissítések Aktuális
Adatbázisrendszer MySQL, MariaDB, or equivalent
Adatbázisrendszer verziója 5.5.19-1~dotdeb.1
CKEditor 4.1
CTools CSS Cache Exists
Colorbox plugin 1.4.14