Figyelmeztetés

csszilvia képe

Sziasztok!

Kezdő vagyok, lehet, hogy nagyon alapvető dolgot kérdezek, de sajnos elakadtam.

Segítségeteket szeretném kérni, a csatolt hibaüzenet megoldásához.
Odáig jutottam vele, hogy megkerestem a 1482. sort, de sajnos nem sokra mentem vele.

D7, TB_Purity smink.

előre is köszi
Szilvi

Drupal verzió: 
Fórum: 
CsatolmányMéret
Microsoft Office dokumentum ikonja hibaüzenet133 KB
vajdasági képe

Nem kell megkeresned azt a sort. Azthiszem hogy valamit nem telepitettel fel es azt hianyolja. Az admin/reports/status mit ir?

A kepet legkozelebb azert inkabb jpg vagy png -ben tedd fel.

0
0
csszilvia képe

ez az üzenetem van, de ha jól sejtem nem ez lehet a baj.

Feltöltés folyamata Nincs engedélyezve
A kiszolgáló alkalmas a fájlfeltöltési folyamat megjelenítésére, de a szükséges függvénykönyvtárak hiányoznak. Ez a hiba elhárítható a PECL uploadprogress library (javasolt) vagy az APC telepítésével.

némi kutakodás után arra jutottam, hogy talán az egyik modullal van baj, mert rosszat töltöttem fel: l10n_update helyett véletlenül a l10n_install_betat-t tettem fel.

próbálom cserélni, de akkor meg összeomlik a rendszer.

(A képért bocsi)

0
0
csszilvia képe

Fatal error: Cannot redeclare image_image_effect_info() (previously declared in /var/www/customers/vh-376/web/home/supairballon/sites/all/modules/l10n_install-7.x-1.0-beta15/modules/image/image.effects.inc:14) in /var/www/customers/vh-376/web/home/supairballon/modules/image/image.effects.inc on line 62

0
0
nevergone képe

A bajt az okozza, hogy te a létező Drupalodba belemásoltál egy másikat, majd amikor az egyik definiál valamit, akkor a másik felülbírálja.

Erről úgy győződhetsz meg jól, hogy létezik /var/www/customers/vh-376/web/home/supairballon/modules/image/ és /var/www/customers/vh-376/web/home/supairballon/sites/all/modules/l10n_install-7.x-1.0-beta15/modules/image könyvtárad is. A tárhelyedhez phpMyAdmin jár? Adatbázisban kellene műteni.