Termékek a főoldalra grid-ben, hogyan (webshop)

Gelehed képe

Roppant egyszerű a problémám, (übercart telepítve, 7.14 a drupal) szeretnék egy webshopot csinálni és nem tudok rájönni hogy a főoldalra hogy tudok grid-ben kilistázni termékeket. Egymás alá sorokban megy mert adott de dobozokba nem megy. Ha katalókusba teszem a termékeket és hozzáadok egy nevet abban meg tudom oldani de akkor nem tudom az istennek sem kirakni a főoldalra ahogy akarom. Tehát ha pl. csinálok egy akciós katalógust az ki lehet tenni valahogy hogy a termékek látszódjanak grid-ben ne a katalógus linkje? Rengeteget keresgéltem és valószínűleg nem látom a fától az erdőt. Bocsánat elég kezdő vagyok még... :-)

Taxonomy upgrade extras: 
Melyik modulhoz, modulokhoz kapcsolódik a téma?: 
Drupal verzió: 
Fórum: 
Geva képe

...a leírtak szerint nálad most a termékek egyetlen oszlopban jelennek meg, s szeretnéd őket kettő vagy több oszlopban megjeleníteni (az elképzelésem szerint így kerülnének nálad a termékek dobozba :-))

nálam itt két oszlopban jelenik meg a legnépszerűbb 4 db termék: http://drupalthemes.gevapc.hu/ - views-zal készült, grid elrendezéssel

ha ezt az elrendezést szeretnéd a termék katalógusaid tartalmához
(és akkor az Akciós katalógust is a Catalog - ubercart termék katalógus - alatt hoztad létre):

  1. készíts a termékek megjelenítéséhez egy olyan default views-t, amelynél termékre szűrsz, olyan mezőket teszel bele, amivel a 'dobozodban' láttatni szeretnéd a terméket.
  2. erre a default nézetre alapozva az Oldal-t úgy készítsd el, hogy az útvonalhoz a catalog/%-t add meg. Ezzel eléred, hogy a Catalog taxonomy szótáron belül minden termék kategória tartalma a beállítottak szerint jelenik meg.

(ugyan erről van szó itt is, csak nem termék katalógusra hanem általában a taxonomy kategóriáiról: http://drupal.hu/comment/64772)

..ha csak egy termék katalógusra szeretnéd az elkészített views-t ráhúzni, akkor pontosan annak az egynek az url-jét kell megadnod az Oldal nézetnél.

1
0