Teremfoglaló rendszer elkészítése

elod képe

Egy terem foglaló programot szeretnenk elkeszittetni (befejeztetni).
Roviden:
Admin oldal:
- meglevo termek, eszkozok felvitele
- terem és eszközfoglalás naphoz rendelve
- rendszeres foglalások kezelése (pl. minden heten hetfon)
- ütközések jelzése (adott terem adott időpontban ha foglalt már)
- eszköz elfogyás jelzése (pl. ha adott időpontban a rendelkezésre álló 3
projektor közul már mind ki lett adva máshova)
- torzsadatok kezelése (felhasznaloi jogok, megrendelok, termek, eszkozok,
stb.)
- osszesitesek nyomtatasa (pl. adott berlo adott idoszakra fizetendo dija, vagy kulcs átadás bizonyító aláíró lap, stb.)

Portai oldal:
- bevitt adatok megtekintése, ellenorzése

Tanari oldal:
- uj foglalas bevitele (adatellenorzéssel), de admin jovahagyas szükséges
- eszköz készlet megtekintés (pl. adott idopontban van-e szabad CD-s magnó)

Drupal alapon mar eljutottunk sokaig (naptarkezeles...), egy dolognal akadt meg a projekt: az utkozesek kezelesenel (azonos idoben foglalt termek, eszkozok...). A projektet tovabb kellene vinni, ido viszont most erre nincs itt.

Keresek tehat lelkes fejlesztot. Arajanlatokat varok. Koszonettel.