letörölt adatbázis

ndrew képe

Sziasztok!

Rendkívül nagy a problémám. Sikerült letörölnöm az adatbázisát a drupal commerce oldalamnak, pont mielőtt feltöltöttem volna egy tárhelyre. Természetesen amilyen kezdő vagyok, az omega kickstart core témáját módosítottam (legelső munkám), mivel határidőre dolgoztam és nem sikerült működésre bírnom az általam kreált omega k. altémát ezidáig.

Ugyan az oldalam teljes drupal könyvtárát kimentettem, de amikor új adatbázist próbálok rá telepíteni, felülíródik minden módosításom a core téma alap fájljaiban. Kérdés: Létezik valami megoldás, hogy a letörölt adatbázist valahogy vissza lehessen állítani? Vagy, hogy ne írja felül a core témát telepítésnél? Vagy kezdhetem az egész oldalt előröl?

Remélem tud valaki segíteni.

Melyik modulhoz, modulokhoz kapcsolódik a téma?: 
nevergone képe

Ha az adatbázisod elveszett, annak a visszaállításában a szolgáltató tud segíteni. Bár nem értem teljesen a problémád, pl. ezt a részt kifejtenéd bővebben és pontosabban?

„Ugyan az oldalam teljes drupal könyvtárát kimentettem, de amikor új adatbázist próbálok rá telepíteni, felülíródik minden módosításom a core téma alap fájljaiban.”

0
0
tamoca képe

Szóval letörölted a saját gépeden , és utána akartad feltölteni?
Mit?
Nem Drupal téma attól tartok.
Ments mindent ami fontos, vedd ki a merevlemezt. Egy másik gépen külső merevlemezként csatlakoztasd lehet venni adaptert sata gondolom úgy 5000 körül mindíg jól jöhet, és a hiren's cd -n lévő get data black ha jól emlékszem ez a progi neve , az vissza tudja állítani a törölt fájlodat , de ltart pár órán át míg fut. A saját merevlemezed mielőtt kiveszed a felhasználói fiókodat ne védd jelszóval mert akkor lehet nem fér hozzá a progi egyes fájlokhoz.

0
0

tamoca

ndrew képe