Form készítés

deakis képe

Sziasztok!

Teljesen kezdő vagyok,szerencsétlenkedek egy form létrehozásával és feltöltésével.
Miért szövegként jelenik meg a tartalomba feltöltött html űrlapom?
Hiába állítom át filtered vagy full HTML-be.

Köszönöm előre is a sokak számára evidens választ! :)

Üdv.:
deakis

Taxonomy upgrade extras: 
Melyik modulhoz, modulokhoz kapcsolódik a téma?: 
pp képe

Szűrő csoport az, nem szűrő!

A szövegformátum neve semmit nem árul el arról, hogy milyen beállításokkal rendelkeznek azok a szűrők, amik egyáltalán be vannak kapcsolva az adott szövegformátumban.

Adminisztráció/Beállítások/Tartalom készítése/Szövegformátumok
(admin/config/content/formats)

Legpraktikusabb (és egyben legveszélyesebb is), ha létrehozol egy új szövegformátumot, mondjuk "tényleg Full HTML" néven, és nem kapcsolsz be egyetlen egy szűrőt se benne. (csak adminisztrátoroknak engedélyezd!)

Ezzel szinte biztos, hogy sikerülni fog bevinni az űrlapot.

pp

1
0
deakis képe

Először is köszönöm a segítséget!
Már csak azt nem tudom,hogy a DW-ben készített viszonylag bonyolult form, amiben vannak .js-ek és css-ek is, azt hogyan tudom itt működésre bírni? A .js és css file-okat be kellene másolnom, hogy az űrlap az eredeti formájában előálljon a drupalban?
Amit szeretnék, tul. képpen több űrlap, amiket a felhasználó kitölt, majd "Beküld", aminek eredményeképpen a bevitt adatok e-mailben eljutnak valahova feldolgozásra.

Köszönöm előre is a válaszod!

0
0
deakis képe

Először is köszönöm a segítséget!
Már csak azt nem tudom,hogy a DW-ben készített viszonylag bonyolult form, amiben vannak .js-ek és css-ek is, azt hogyan tudom itt működésre bírni? A .js és css file-okat be kellene másolnom, hogy az űrlap az eredeti formájában előálljon a drupalban?
Amit szeretnék, tul. képpen több űrlap, amiket a felhasználó kitölt, majd "Beküld", aminek eredményeképpen a bevitt adatok e-mailben eljutnak valahova feldolgozásra.

Köszönöm előre is a válaszod!

0
0
nevergone képe

Szia!